Dema ku kirrûbirra ji bo sektora lênihêrîna tenduristiyê diafirînin, divê hûn ji bîr mekin ku kirrûbirra bijîjkî qaîdeyên xwe hene. Ew di serî de li ser têkiliya bijîjk-nexweş û pêbaweriya ku li dora wê hatî çêkirin disekine. Lêbelê, derdikeve holê ku ew jî ji çalakiya serhêl sûd werdigire. Ev mimkun e, di nav tiştên din de: ji ber ku gelek kes (heta %) li ser medyaya civakî li agahdariya têkildarî tenduristiyê digerin. Daneyên her weha destnîşan dikin ku % ji bikarhênerên internetnternetê li ser bijîjk û saziyên bijîjkî li serhêl nêrînan digerînin, û bi qasî % agahdariya di derbarê tenduristiya xwe de dişînin.
Pîşesaziya bijîjkî jî divê bi vê yekê re eleqedar be ku bi qasî -% axaftin û % vîdyo û gra Xizmeta SMS ya Bulk bikirin fikên li ser facebookê bi tenduristiyê ve girêdayî ne. hebûn. Lê çima li wir be? Feydeyên kirrûbirra medyaya civakî ji bo sektora tenduristiyê bibînin. Ma hûn nizanin ka meriv çawa di medyaya civakî de kirrûbirra bijîjkî bi bandor bimeşîne? Bi me re têkilî daynin û beşdarî lîga şampiyonên seo, naverok û sem bibin.
Ma hêja ye ku medyaya civakî ji bo derman bimeşîne? Profîlên medya civakî yên heyî û bi afirîner têne meşandin hêmanek bingehîn a kirrûbirra bijîjkî ne. Hebûna wan ne tenê dîtinê zêde dike, lê berî her tiştî dihêle hûn bi nexweş re têkiliyek ava bikin. Bawerî û dilsozî bi piranî bi kapasîteya danûstendina bi sazgehê re têne çêkirin, ku ew ji bo nexweş pêbawer û dostanetir dike. Medyaya civakî jî ji bo perwerdekirina civakê derfetan dide. Di vê mijarê de, kirrûbirra naverokê di pîşesaziya bijîjkî de rola herî mezin dilîze.
|